شرکت ساختمانی رسا
نوشته شده توسط : محمد دوستی
شرکت ساختمانی ره‌آورد سازندگی آزادگان (رسا)، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه اقتصادی و خودکفائی آزادگان است که سنگ بنای تأسیس آن در سال 1373 و با هدف تأمین پاره‌ای از نیازها و درخواست‌های آزادگان سرافراز و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های سازندگی در سطح کلان، بنا نهاده شد. شرکت رسا، نماینده بیش از 64 هزار آزاده سرافراز در کشور است و سعی کرده با اجرای مناسب و بهینه طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و رعایت تمامی استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) نماینده شایسته‌ای برای ایشان در بخش مذکور باشد.
خدا محوری، دین مداری و ولایت پذیری، شفافیت، صداقت و قانون مداری، تعالی مدیریتی و استراتژی محوری، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در راستای بهبود مستمر، افزایش کیفیت ساخت و با استفاده از متخصصین مجرب و تکنولوژی روز برای ایجاد مزیت رقابتی، بهبود مستمر توان فناوری وچابکی عملیاتی،شرکت ساختمانی رسا رعایت اخلاق حرفه‌ای، رعایت قیمت رقابتی، نوآوری، خلاقیت و ترویج توسعه پایدار، اصرار بر کیفیت، بهداشت، ایمنی و حفظ محیط زیست، پیشبرد نگرش برد-برد، شایسته سالاری و مسئولیت پذیری و ...

شرکت ره‌آورد سازندگی آزادگان با هدف تأمین پاره‌ای از نیازها و درخواست‌های آزادگان سرافراز و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های سازندگی در سطح کلان ، در سال ۱۳۷۳ تأسیس و به ثبت رسیده است. این شرکت طی سال‌های گذشته تا به امروز طرح‌ها و پروژه‌های گوناگونی در بخش‌های مختلف را به سرانجام رسانده که عمده‌ی آن‌ها شامل ساخت سد ، راه ، بیمارستان ، پل ، تأمین مسکن ، ساخت سیلو و انبار ، ساخت واحدهای صنعتی و تأسیسات بوده است.شرکت رسا لازم به ذکر است شرکت ره‌آورد سازندگی آزادگان در راستای پیگیری و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام خود همکاری‌های گسترده‌ای با وزارتخانه های راه و شهر‌سازی ، نیرو ، بهداشت،درمان‌ و آموزش پزشکی و شرکت‌های صنعتی مینو و قاسم ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط داشته و دارد. در مجموعه‌ی حاضر به بخش‌هایی از فعالیت‌ها و اقدامات گسترده ، اثربخش و زیربنایی مورد نیاز کشور از سوی این شرکت پرداخته شده است.

مأموریت شرکت رهاورد سازندگی آزادگان عبارتست از مدیریت در سرمایه گذاری و مشارکت درپروژه‌های ساختمانی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در جهت ایجاد حداکثر ارزش‌افزوده در املاک و پروژه‌های تعریف‌شده.اجاره ماشین آلات و تجهیزات

شرکت رهاورد سازندگی آزادگان با مدیریتی پیشرو با استفاده از سیستم‌های نوین ساختمانی و عمرانی و با اولویت استفاده از مصالح تولید داخل و بهره‌گیری از دانش فنی و تجربیات پرسنل و مشاوران خود، با فعالیت مستمر در عرصه ساخت و ساز جهت ایجاد ارزش افزوده اقدام می نماید.

شرکت ره‌آورد سازندگی آزادگا رسا، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه اقتصادی و خودکفائی آزادگان است که سنگ بنای تأسیس آن در سال 1373 و با هدف تأمین پاره‌ای از نیازها و درخواست‌های آزادگان سرافراز و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های سازندگی در سطح کلان، بنا نهاده شد. شرکت رسا، نماینده بیش از 64 هزار آزاده سرافراز در کشور است و سعی کرده با اجرای مناسب و بهینه طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و رعایت تمامی استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) نماینده شایسته‌ای برای ایشان در بخش مذکور باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
 
 
 

 

 
 

 

 
 

 

 
 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: